Posledné recenzie (296)
Wedding Impossible (2024) (seriál)
Přestože má tahle série "pouhých" 12 dílů, působí poněkud roztahaně. Často jsem dala jen jeden díl denně, někdy ani to ne. Neumím přesně popsat, v čem udělali tvůrci chybu, ale i tak jsem chtěla příběh dokoukat do konce. A nelituji, v posledním díle přišla odměna v podobě malé role nikoho menšího než je Kim Bum. Značně zmužnělý a vizuálně oslnivý, ta tam je jeho předchozí neuspokojivá vizáž ze seriálu Práva. Wow, díky.
Suga | Agust D Tour 'D-Day' The Movie (2024) (koncert)
Za mě osobně zklamání, a to jsem prosím velká fanynka. Snímek je zhruba hodinovým sestřihem z koncertu Sugy (asi) v Soulu i jinde, který už jsme ale loni viděli v kinech jako sestřih z japonské Jokohamy. K tomu cca 5 minut předkoncertových příprav, zařazených nesmyslně až na konci filmu plus pár dialogů od Sugy samotného. Za mě jen tahačka na prachy. Jediné pozitivum je, vidět jak si Suga tyto koncerty užívá, což v Jokohamě nešlo, když měl skoro 39° horečky.
BTS Monuments: Beyond the Star (2023) (seriál)
Čekala jsem zfilmovanou verzi obsáhlé knihy BTS: Beyond the story, dokument se ale ubírá jinou, na rozdíl od knihy značně pozitivnější cestou. Prvotní těžkosti skupiny, měsíce dřiny, odříkání a vyčerpání jsou tady zmíněny spíše jen okrajově, sestřihem vzpomínek vyprávěných jednotlivými členy z nedávné doby. Archivní materiál, kterého musí být natočeny tuny tu moc nezahlédnete, a když už, tak spíš jen jako kulisu nebo podkres k vyprávění. Někdo může mít chvílemi problém rozeznat, který z kluků zrovna danou věc vypráví, ne všichni je 100% rozeznají po hlase, když v obraze nevidí vyprávějícího. Pro fanoušky ale i tak modré z nebe.