Recenzie (835)
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
V momentě, kdy pirátský film nikdo nečekal, tak si to na plátna kin přiřítí Johnny Depp se svou Černou perlou a připomene, že tenhle žánr může být zábavný i v jednadvacátém století. Johoho, to vám povím, byl to ale příjemný posel z minulosti.
Mexičan (2001)
Jak skvelá to mohla být dobrodružná komedie, ach jo! Všechno tomu nahrávalo: Herecké hvězdy, Mexiko, gangsteří atd. A stala se z toho nemastná a neslaná paela, připravená eskymáckým kuchařem, jenž ztratil chuť už před několika lety.
Co je doma, to se počítá, pánové... (1980)
Snaha o dobrou komedii se značně zvrtla z rukou!!
Jurský park 3 (2001)
Uff! Degenerace celé serie nabrala nadzvukové rychlosti. Scénář byl dopsán den před natáčením a herci mu taky nijak napomáhají. Tupé a hlavně zbytečné pokračování Spielbergových majstrštyků.
Monty Python: Zmysel života (1983)
Monty Python ve skvělé formě. Byly to sakra povedené skeče, jen škoda té dějové linie. Ono to vlastně ani nebyl film ,ale jeden dlouhý díl Monty Python, ve kterém si nejvíc cením onoho Gilliamova předfilmu. Jeho fantazie nezná mezí.
Joe milionář (2003) (relácia)
Je to odpadová zábava, skoro až kanální, ale nemohu zapřít, že jsem se nebavil.
Patriot (2000)
Statečné srdce obléklo uniformu amerického boje za nezávislost a Mel Gibson se opět bije za svou vlast, rodinu a kdo ví co ještě. Naněkolikrát navoněná zdechlina stejně nakonec zůstává zdechlinou, copak to tobě nikdo neřekl, Mele Gibsone?
8 1/2 (1963)
Trvalo to něco přes dva roky, než jsem plně docenil genialitu tohoto snímku. Tak dlouhý "ocas" jsem u filmu ještě nezažil. Film, co se vdere do podvědomí a už z něj nevyleze. Klobouk dolů, Federico.
Návrat do Cold Mountain (2003)
Minghella je vynikající vypravěč a příběh o Odysseovi mě vždy fascinoval. Epické a přitom tolik křehké.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Pulp Fiction si své kvality opravdu nemusí dokazovat svojí kultovností. Tarantinova brakovka oproštěná od kultovní aury obstojí bez nejmenších problémů.