Obľúbené filmy (10)
V ako vendeta (2005)
Láska nebeská (2003)
Temný rytier (2008)
Revolver (2005)
Repo: Genetická opera! (2008)
Velice rozporuplný film, který rozdělil diváky na dva tábory - jedněm se film velice líbí a hodnotí ho 4-5hvězdami, jiní ho považují za naprostý odpad. Já osobně se řadím k první skupině. Nejen kvůli zajímavému zpracování, ale zejména kvůli jednomu z nejlepších soundtracků.