Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Sex v meste (1998)
Teória veľkého tresku (2007)
Odložený prípad (2003)
Priatelia (1994)
Vraždy v Midsomeri (1997)
O.C. California (2003)
Will a Grace (1998)
Glee (2009)
Panství Downton (2010)
Dlouho jsem čekala než si vytvořím konečný názor... Myslím, že nejlepší byla 1. série, tak to prostě u seriálů chodí. Druhá byla dost nudná, třetí byla zas hrozně emotivní..to ano, ale dějové zápletky byly tak očekávané a hloupé. Myslím, že Julian Fellowes už vyčerpal všechny své dobré nápady co měl. Škoda. Ale to mě neodradí, a jestli bude čtvrtá série (bože chraň, bez Matthewa?) moje zvědavost mi nedovolí se nepodívat, protože Maggie Smith tomu dává prostě šmrnc ! P.S. Pozor je to trošku návykový seriál :)