Obľúbené seriály (10)
Domek z karet (2013)
Americká politika pohledem chladného prototypu Machiavelliho Vladaře, který v honbě za pomstou mění pravidla hry a s přístupem geniálního šachisty promýšlí svůj další tah, tak aby se na konci této snahy plně chopil moci - ničím nesvázán. Kevin Spacey předvádí výkon na hranici absolutní dokonalosti!
Červený trpaslík (1988)
Klasika všech klasik. A pak že Britové mají suchý humor. U tohoto seriálu rozhodně nuda nehrozí. Je však vidět, že bez Rimmera by byl seriál poloviční. Série 1. - 6., 8. 10. za ***** 7. a 9. ***
Teória veľkého tresku (2007)
Těžko co dodat, ano v páté sérii je vidět mírný propad, ale stále je to seriál, který mě pobaví a na který se vždy rád podívám. Jen proboha ne v dabingu, něco tak otřesného jsem už dlouho neslyšel. Naposledy co Jirka Krampol daboval Louis de Funese.
Sherlock (2010)
Fucking perfect
Community (2009)
Jeden z nejzábavnějších seriálů, které jsem dosud viděl. Zparodováno bylo téměř cokoliv, co zparodovat jde. Ano je zde pár slabších dílů, ale který seriál je nemá. Takže za mě rovných *****
M.A.S.H. (1972)
Seriál mého dětství...
Zo Zeme na Mesiac (1998)
Tak tohle je něco!! Zvlášť pro člověka, který je nadšenec programu Apollo a přistání na Měsíci, jako já. Skvělé herecké výkony, animace na dobré úrovni vzhledem k TV seriálu a době vzniku a k tomu kvanta informací podaná nenuceně, jen tak mimochodem. HBO umí, a když se ještě ke všemu spojí s Tomem Hanksem, pak je to nezapomenutelné.
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969)
And now for something completely different!!!!
Agatha Christie's Poirot (1989)
Každý, kdo rád zapojí do hry malé šedé buňky bude z tohoto seriálu nadšen. Přestože nedosahuje kvalit filmů - převážně kvůli krátké stopáži - stále můžu s klidem udělit plné hodnocení.