Recenzie (9 965)
Akumulátor 1 (1994)
Neuvěřitelně originální, skvěle zahraný, plný inovátorských postupů, v některých chvílích neuvěřitelně vtipný a neskutečně zábavný snímek, který se vymyká všemu co bylo doposud v českém filmu k vidění.
Studený ako kameň (1991)
Typický akčňák 90. let. Nabušený hl. hrdina, drsní záporáci a nahatý ženský. Jen té akce je tu docela málo, ale na druhou stranu je poměrně kvalitní.
Hviezdna pechota 2 (2004)
Phil Tippett možná dělá skvělé triky ale režírovat neumí. První díl byl skvělý a neskutečně zábavný, tohle je pouze a jen přiživující paskvil.
Vtedy v Mexiku (2003)
První polovina je plná divokých a za vlasy přitažených přestřelek a zbytek filmu už je docela nuda, kterou nezachrání ani Johnny Depp. Slabší 3*
Sniper (2002)
Taková "Telefonní budka" jen je tu méně napětí a nejsou zde tak propracované dialogy.
Posledné filmové predstavenie (1971)
Opravdu velice povedený snímek s mladým Bridgesem a spoustou dalších vynikajících herců. Film stojí převážně na hercích a povedené atmosféře zapadlého maloměsta a mě samotného překvapilo, že jsem se od něj nemohl odtrhnout.
Mladé pušky (1988)
Tak jsem si po několika letech připoměl tuto dá se řící klasiku a musím uznat, že zub času se na ní podepsal. Po většinu filmu jsem se dost nudil a nenadchly mě ani herci ani přestřelky.
Nesmrteľná teta (1993)
Jedna z těch stravitelných českých pohádek.
Snehulienka a sedem trpaslíkov (1937)
Nádherný klasický animák, který sice není tak zábavný jako dnešní počítačové animáky ale rozhodně je nezapomenutelný.
Fifty Fifty (1992)
Zdařilý akčňák 90. let ve stylu filmů let osmdesátých. Dobré akční scény, skvělé herecké duo a povedené hlášky.