Posledné recenzie (5 150)
Prvé znamenie: Prichádza Satan! (2024)
Ľudia, čo tu jebú plné počty, majú asi spomienkový optimizmus na pôvodné filmy, nevidím to inak. Hentoto je od začiatku predvídateľné vo všetkých smeroch a hlasoch. Príbeh o vyvolenej, jumpescary, záver, to všetko odhadnete po prvých dvadsiatich minútach a potom si už len odškrtávate svoje proroctvá. A nerozumiem, prečo šakal a nie kozel. A do toho všetkého to bolo neskutočne dlhé. Prvá polka až veľmi tlačí na lore a vybudovanie atmosféry a druhá polka kedy sa to môže rozbaliť, ide na prvú signálnu a je to len hnusné a "desivé" nie však v tom dobrom, hororovom slova zmysle. Len je to proste nechutné. A ešte je tam aj cirkev, ktorej jebe už kvalitne. Nenadchlo ma to tak, aby som zabrúsil k originálom. Lepšie 2 z 5 (Kino Dukla Svidník)
Ženy a život (2022)
Len za cecky Krejčíkovej som to bol ochotný dopozerať. Ako oddychovka, ktorá chcela asi pobaviť a ukázať ženám, že niekto chápe ich problémy, ale do piče, zase? Málo toho máme? 1 z 5
Men (2022)
Garland naplno prejavil svoju chorú mysel a zvrátenosť. Niekto v tom asi našiel posolstvo, ja keby že si neprečítam zaujímavosti, netúším, o čo ide. Jedna len za Kinneara, pre ktorého to fakt muselo byť náročné natáčanie. 1 z 5
Posledný denníček (11)
10 na 2024
Karlos
Furiosa
Godzilla x Kong - videné
Deadpool 3
MIKI
Lóve 2
Venom 3
Joker: Folie à deux
Road House - videné
The Ministry of Ungentlemanly Warfare