Recenzie (5 039)
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Treba toto vôbec komentovať? 5 z 5
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Ja som dostal presne to, čo som očakával a na čo ma navnadil trailer. Oteplená ružová Godzillka tu hrá len tretie husle, zase je tá zlá, aj keď už menej ako predtým. Skôr je to o opičákovi a jeho svete, v ktorom žije a v ktorom sa dejú podivné veci. Zo zdanlivo pokojnej dutej zemi sa stane válečné bojisko a dvaja rivali musia spojiť sily. Súboje, farbičky, rev a miestami aj vtipné hlášky. Presne to som chcel a to som aj dostal. Záverečný súboj na povrchu bol perfektný. Silné 3 z 5 (premiéra, 4dx, CC)
Sláva je tu sníh (2023)
Keby som bol na drogách a čierny, nenapísal by som to inak. ODPAD!
Ya, Nina (2022)
Spočiatku udepkárený dríst, ale časom to vie ísť aj do hĺbky a dá sa to dopozerať. Hlavne, človek čo to nezažil, to asi tak neprecíti. Lepšie 2 z 5
Nočné kúpanie (2024)
Tento film mi odomkol len jeden nový strach a nič viac. Dobrý horor aby človek pohľadal. 1 z 5
610 metrů nad zemí (2022)
Veľa hlúposti bolo v tomto filme, ale tie zábery z výšky boli masaker. Celkovo námet fajn, prevedenie tiež, obe biele, čo je asi najviac šokantné a ani medzi sebou nič nemali. 4 z 5
Honba za pokladem Toma Sawyera (2023)
Kokotina pre deti. ODPAD!
Americké obležení (2021)
Pojmy ako nuda a tupota tu dostávajú úplne nový rozmer. ODPAD!
Ovce mezi vlky (2023)
Talianska infiltračka pokúrovaná so zlou rodinnou situáciou. Nič špeciálne. 2 z 5
Rodinná rošáda (2023)
Mám takú teóriu, že tieto filmy sú len na to, aby si herci vyskúšali rôzne polohy. Lebo všetky sú na jedno kopyto, ani jeden neprinesie nič nové a vždy to je len o hercoch. 2 z 5