Posledné recenzie (25)
Mortal Kombat: Rozdrvenie (1997)
Ruku na srdce a treba priznať že jednotka nebola teda extrémne dobrá, ale táto "snaha" je proste hnus. Nutkalo ma vypnúť to už po pár minútach, no vydržal som to až do konca a potom s pokojom v duši mohol túto snahu vylúčiť z osobného filmového rebríčka čo i len zlých filmov. Vlastne nenašiel som v tom filme nič čo by ma nes**lo. Soundtrack a následná mixáž ma unavovala po celý čas filmu. Herci, efekty... zle, zle a zle.
Pofajčíme, uvidíme (2004)
Film stojí za pozretie i viac krát. Obsadenie, rovnako ako aj celý koncept mi naozaj padol a na niektoré scény si stále spomínam s úsmevom na perách. Najlepšia skupina ľudí čo sa vo filme nachádza sú "extreme group". Keď som ich videl prvá krát, hneď som si prial aby boli vo viacerých scénach a v scéne "KWIK-E-MART" ma to dostalo..."Extreme kayaking, extreme cheddar, extreme cashier, Dude, on a scale from 1 to 10, 1 being not so extreme and 10 being extremely extreme, I give this a 9.5! WOOOHO"
Machete (2010)
Neviem ale nejako som tomu na chuť neprišiel... určite ** za Jess a Michelle R. ... Števo Seagal otras teda, ale tak celkový dojem za 3 *