Posledné recenzie (29)
Tisíc a jedna noc III – okouzlená (2015)
V podstatě musím souhlasit s ext. recenzí Jiřího Angera. I. díl vzbuzoval očekávání a a přes mnou úplně nepochopenou kolážovitost měl určitě silné momenty, II. díl se třemi příběhy mě nadchl (zejména prostřední epizoda soudního procesu), ale III. díl počínaje nekonečnými pěnkavami, to sice nebylo úplné peklo, ale nenašel jsem v tom pro sebe až do konce už nic. Takže jako celek...nevím.
Taková letní noc (1973) (TV film)
Uvěřitelná a nenudící moralita z chatařské kolonie, scénaristicky, režijně i herecky slušný standard.
Sila (2021)
Naprostý souhlas s Bluntmanem. Další etapa Fílovy sebeprezentace, nyní jako intelektuála, který překonal krizi středního věku... Jinak jsem fakt netušil, že existuje jakési ocenění Genderman, a dostane ho člověk, který svým chováním zcela popírá to, co hlásá. Nic nového pod sluncem, ale točit o tom v podstatě adorační film, tvářící se jako nějaký hlubokomyslný dokument?