Recenzie (54)
Kováč z Podlesia (2013)
Genialne! Tak trochu ma prekvapilo nizke hodnotenie tu na CSFD, ale co uz. Ja film hodnotim ako vtipny, hyriaci napadmi, vizualne krasny a perfektne stylizovany. Taka jazda s fantaziou, alebo kombinacia Butrona, Fantaghiro a nejakej pocitacovej adventury.
Megamozog (2010)
To proste musí mať 5* za nápaditosť. A zábavnosť.
2012 (2009)
Pol hviezdičky za efekty a pol hviezdičky za to, že som hneď po tom videl film "2012 Koniec sveta".
2012 Koniec sveta (2010) (TV film)
Málokedy sa človeku podarí vidieť takú blbosť.
Husári (1978) (divadelný záznam)
Veľmi dobre som sa zabával, dialógy boli neskutočné. A keď rozprávali o múroch po Európe, myslel som, že im v divadle zhasnú svetlo :)
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Perfektný film. S výnimkou niektorých miest, ktoré perfektné neboli.
Jeden a pol rytiera (2008)
Obe hviezdičky dávam za hudbu.
Zbojník Jurko (1976)
Geniálne! Vtipné, tragické, komorné aj monumentálne, umelecké a insitné. Myslím, že som nič podobné doposiaľ ani nevidel, jednoducho to bola synergia animácie, hudby a nápadov. Kubal je slovenský Miyazaki a ja nadšene tlieskam!
Kráľ Drozdia brada (1984)
Pravdepodobne najlepšia slovenská rozprávka (aj keď ťažko porovnávať s Perinbabou, sú dosť odlišné). A tá pointa! Pravdupovediac nechápem to nízke hodnotenie, možno je spôsobené práve tým českým dabingom, ktorý tu mnohí spomínajú, keďže dabing vie dosť zmeniť povahu filmu (väčšinou k horšiemu).
Slovenské národné povstanie 1944 (2009) (TV film)
Prekvapivo netendenčné. Na frak dostali Nemci, Slováci, komunisti, partizáni, generáli, zbabelci a karieristi... aj napriek tomu je z dokumentu cítiť jasné posolstvo, ktoré je v jednej chvíli aj priamo vyslovené: "Vojna je hnus." A obrázky Kotlebu v závere rovnako nepovažujem za sugestívnu manipuláciu, pretože už len neodsudzovanie akejkoľvek totality je hnus.