Obľúbené seriály (10)
Zúfalé manželky (2004)
Zoufalé manželky je můj nejoblíbenější hraný seriál. Většinou slyším názor, že je nemožné takové "dobrodružství" v jedné ulici, ale kdyby se tam jenom milovali, asi by to asi málokoho bavilo. Dost mě zamrzelo, když sem se dočetl, že budou končit. Ale jak říkám: Fantastický seriál, dobré a také nádherné hlavní herečky.
Futurama (1999)
Futurama mě ohromně baví. Díky odehrávání v budoucnosti si tvůrci můžou vymyslet opravdu cokoli a tak vzniká dost dobrých vtipů a zároveň zakomponování hlav z dnešní doby k tomu přidává trochu na všednosti. Opravdu super seriál.