Obľúbené filmy (10)
Smrtonosná pasca (1988)
Byť je příběh poměrně jednoduchý, John McTiernan ho zpracoval opravdu dokonale a nezapomenutelné akční scény na sebe navazují v tak zběsilém tempu, že vůbec nemáte čas si odskočit, aniž byste prošvihli nejméně dva vystřílené zásobníky a dva pěstní souboje. Bruce Willis byl pro roli detektiva Johna McClanea, který se ocitl ve špatný čas na velmi špatném místě plném teroristů, jistě trefou do černého a jeho postava zásobuje diváka množstvím povedených hlášek a pochopitelně i kaskadérských kousků. Je sice pravda, že kulky se mu jako zázrakem vyhýbají, zatímco téměř každý jeho výstřel končí úspěšně, ale koho to zajímá? Kdybychom chtěli vidět klasický a reálný policejní zátah, asi sotva bychom se dočkali hlavního hrdiny, který háže zločince z oken, spouští se ze střechy mrakodrapu na hasičské hadici nebo sám ničí vrtulníky. A bez toho všeho by se Smrtonosná past přece nikdy nestala legendární akční klasikou, která i přes množství napodobenin asi nikdy nebude překonána.
Matrix Reloaded (2003)
Technicky vizuálně i zvukově našláplé pokračování na které se můžu koukat pořád dokola. Skvělé fighty, Neo proti stovkám Smithů nebo skvělá desetiminutová automobilová honička. jojo tohle můžu.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Konečně jsme se dočkali nejlepšího super-hrdinského zpracování a nářezu současně. Herecká pastva pro oči, velkolepá opera, koncert, který svým burácením připomíná bouři nad oceánem. Tak to má vypadat, tak to má být. Scénář je vybroušený k dokonalosti, všichni dostávají svůj zasloužený prostor, vše klape lépe než ten nejzachovalejší motor, akce je stylová a odpovídající, hlášky jsou nadupané, nápadité, dokonalé, humor sedí a je inteligentní. Nejlepší akční, nadupaná super-hrdinská jízda, která se od začátku rozjede a ze které není šance vyskočit, nejlepší super-hrdinský film, který je strhující a velkolepý, že jsem doposud žádný jiný lepší neviděl. Týmovka, která má zasloužené místo na vrcholku slávy.
Muž z ocele (2013)
Asi jeden z nejepičtějších filmů všech dob. Snyder zde všechno tlačí na 100%. A pravě díky tomu že Snyder tlačí tak na pilu atak to funguje extrémně dobře. Herecké obsazení je výborné. Zatímco si film první polovinu hraje spíše Sci-fi drama, a druhou polovinu se zde strhne jedna z největších bitev jaké kdy byli na filmovém plátně vidět.
Transformers: Zánik (2014)
Tak takhle si představuji letní blockbusterovou zábavu. Akce,akce a zase jenom akce, pořád se jezdí,střílí,zabijí,vybuchuje, prostě destrukce v plné parádě. Michael Bay se utrhl ze řetězu a natočil něco, co tu vážně ještě nebylo ( a doufám že ve stejném trendu bude pokračovat dál.) Děj sice nic moc , ale kolem té parádní akce si ho stejně nebudete všímat. Čtvrtí Transformers mají 165 min! ovšem tak našlapaných, že sem zíral a finále filmu bylo tak nabušené, že sem jednoduše nestíhal. Pokud holdujete efektům, akce a všeobecně adrenalinové zábavě, tak čtvrtí transformers je 100% jistota. Co se obsazení týče, je velice sympatické. Wahlberg je super, dcera je sexy ( ikdyž megan se mi líbila víc) a nakonec fenomenální Stanley Tucci. co mi trochu vadilo byl ten frajírek, ale nakonec sem si zvyknul. PS: co se některých hodnocení týče absolutně souhlasím s Falconicou, měly by se vážně zamyslet, protože to akorát kazí hodnocení které má být ohodně víš. Takový volové kteří neviděli ani jeden díl a čtverce pak dají odpad jsou zralí na psychinu.
Bad Boys 2 (2003)
Prostě pecka. Zábava od začátku do konce, něco, co se dá zkouknout i víckrát a ta legrace prostě neomrzí. Perfektní akce nabitá vtipem, který si užíváte společně s napětím. Lawrence i Smith jsou nezapomenutelní parťáci a vždycky přijdou s něčím, co člověka rozchechtá. Tady se Michael pořádně vyřádil.
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Kdo by někdy řekl, že se z akční série Rychle a zběsile stane takhle silný, krásný a se smyslem pro humor udělaný kult. Jinak Pětka ( asi nejlepší díl série ) je ze skvělou partou, grandiózní akcí a drsným The Rockem FAMÓZNÍ. No a ten konec se sejfem,, pro akční fajšmejkry hotovej orgasmus. tenhle díl se nikdy neokouká.