Obľúbené filmy (9)
Spider-Man (2002)
Ja, robot (2004)
Forrest Gump (1994)
Jednotka samovrahov (2016)
Jason Bourne (2016)
Inferno (2016)
Ze všech 3 zfilmovaných knih mě tahle přišla dějově nejslabší. Příběh byl na střídmou stopáž dvou hodin zbytečně překombinovaný.