Recenzie (97)
Tvorca (2023)
75% Doporucuji!pokud mate rádi filmy ve stylu ,elysium,district 9,blade runner,dune..a proste scifi!tak pecka!skvele zvuky kino sal dolby atmos nebo imax!nectete spatne recence lidi si budou stezovat ze horor je strasidelnej a ze v zime je zima a ktitiky taky ty zas musej mit vzdy jiny nazor nez vetsina lidi aby byli zajimavy!
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Klasika onemanshow , takze spokojenost,kdo zna tak chapea kdo ne,napise spatnou recenzi ze zavisti uspechu…neprejici lidi,kdyz nekdo vydela vic nez oni,nebo je popularni a snazi se delat neco jinak nez ostatni.za me ok
Sisu (2022)
60%-64%
Vyproštění 2 (2023)
75%-79%
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
70-75 %
Invázia (2021) (seriál)
Super serial Zabrane zabery invaze na zemi z ruznych pohledu pecka!kamera,zvuk,herci,efekty vse pecka..primomelo mi to stary film znameni s Mel Gibsnem..Tyhle filmy jsou dobre. 75% serial zaslouzi urcite
The Last of Us (2023) (seriál)
Serial me bavil vic nez hra…
The System (2022)
Tyhle filmy o vezeni mam nejradsi ale tady fakt divne ,krome 3 hercu hlavni role ,je vse divne obsazene ,divny herci,kamera a strih vse divne.. bohuzel to je slabsi becko..nudil sem se a vypnul film..
Striedavka (2022)
Klasicky becko cesky , zachranuji to dobry herci….
Agentka budúcnosti (2017)
Top styl cyberpunk 2077 : edgerunners…vice filmu a her v tomto stylu to chce..