Obľúbené seriály (8)
Ajťáci (2006)
Black Books (2000)
Tohle je pro mě překvapivá bomba. Sice jsem ještě neviděl všechny díly, ale např. ten s výukou klavíru neměl chybu. Škoda jen, že to není dabované ...
Nezvestní (2004)
Ženatý so záväzkami (1987)
Kriminálka Las Vegas (2000)
Vražedné čísla (2005)
Profesionáli (1977)
Souhlasím že některé díly byly na hranici únosnosti díky politice (koho zajímají pohnutky nějakých fanatiků v Horní P... někde v Africe), ale jinak výborní hlavní představitelé, výborně udělané titulky a naprosto dokonalá hudba!
Dempsey a Makepeaceová (1985)
Špičkování mezi oběma hlavními představiteli patří mezi to nejlepší z celého seriálu. Akce už nejsou dnes až tak zajímavé. Slovenský dabing byl výborný (kdysi jsem se na autogramiádě setkal s oběma herci a překvapilo mě jak jim jsou slovenské hlasy podobné) a trochu jsem se obával české verze, ale docela mě mile překvapila. Po jednom dílu jsem si zvykl.