Recenzie (16)
Duna (2021)
Vladimir H. nahání strach. Nejlepší úvod do ságy.
Duna: Časť druhá (2024)
Období Star Wars skončilo. Začal věk Duny. Skvost.
Mŕtvi neumierajú (2019)
Jak řekl doručovatel RZA obsluze "Frodovi" na pumpě: "Svět je dokonalej, oceňuj maličkosti", tak bude znít i mé hodnocení: "Film je dokonalej, všímej si maličkostí".
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Jak to, že nikomu nechyběl Michael Peña jako Luis?
Asterix a Obelix: Ríša stredu (2023)
Tato série pro mě není tak úplně o Asterixovi a Obelixovi. Škoda, že Popkornis nenavázal na Numerobise, Bruta nebo Jaxitaxe. Potenciál tam byl, jedna hvězda navíc za Antivira / Zlatana.
Srdce duba (2022)
Netřeba slov. Ten kdo cítí, ten dobře ví. Stačí žasnout.
Princ mamáčik (2022)
Plné hodnocení za umění udělat vše tak trochu jinak a po svém. Film mě přitahoval, takže se to povedlo. Klobouček pane Budaři. Díky za pozornost věnovanou dubu a tomu, že Mamánek má odvahu změnit sám sebe.
Thor: Láska a hrom (2022)
Poslední Marvel na kterém jsem byl v kině. Nechci si úplně nechat zkazit Infinity ságu. Zlatý humor Avengers, Ragnaroku, Strážců nebo Ant-Mana… Tohle vtipné fakt nebylo.
Resident Evil: Vitajte v Raccoon City (2021)
Hodnocení vyloženě na základě pocitu z filmu. Když jsem jako malý hrál RE1 a RE2, tak jsem to hodně prožíval a vždycky jsem si oddychnul, když jsem už bez nábojů kliknul na dveře a ze zoufalé situace unikl. Tady jsem měl podobné pocitu... ještěže jsou ti zombíci před R.P.D. za tou bránou, jinak by to bylo v háji. Ten kamion na začátku. Siréna po celém městě. Film se odehrává v noci. Interiéry jako ze hry. Konec je bohužel slabší. Guilty pleasure záležitost.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Film se mi líbil, ale měl moc rychlé tempo. Ještě se musí stihnout tohle a tohle...