Posledné recenzie (30)
Interstellar (2014)
Prvni polovina jednoznacne za 5. Druha polovina je uz bohuzel za slabsi 3.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Bohuzel jsem se smal prilis casto. Film nicim neprekvapil. Pramalo veci dava smysl. Chapu ze ne kazdeho laka Battlestar Galactica, ale pro sisrsi publikum tu byla i Gravitace a stale: V otevrenem vesmiru se nema jak sirit zvuk a nevim proc by se to v budoucnosti melo zmenit.
Need for Speed (2014)
Presne to co by clovek od NFS filmu cekal. Na nic si nehraje. 3.5*