Obľúbené filmy (7)
Okrsok 13 (2004)
Ne/přátelé (2012)
Film mě velice překvapil. 1 příběh o neuvěřitelně suprovym psím kamarádovi, byl na jasných 5*. 2 příběh o těch holkách z 1 příběhu mě bavil o malinko míň, takže na 4 *, a ve 3. příběhu byl zase Jack a Muray (ten pes z 1 příběhu) ale Muray tam byl jen chvíli a to bylo o Savanně z 1 příběhu. Holky z 2 příběhu byly ve všem. Líbila se mi kombinace postav.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Hodně, hodně dobrej film ! Napínavej příběh, dobrej příběh.. Za mě jasných 5*****.. Takhle dobrej film sem hodně dlouho neviděl :).. Byl sem maximálně spokojenej :).. 98%
Macík (2012)
21 Jump Street (2012)
Psí útulek (2010)
Dloouho sem hledal něco s podobnou tematikou. Konečně! A stálo to za to!:) 95%!!