Recenzie (77)
Polednice (2016)
Nic moc jsem od toho nečekal a mooooc dobře jsem udělal. Ale upřímně, že to bude ještě horší než očekávání? Záměr filmařů jsem pochopil už po 30 min. Což u tohohle stylu je sakra hodně špatně. Nebál jsem se ani nanosekundu. Nic mě tam neděsilo. Napětí na bodu mrazu. Trapné bezduché předpokládatelné nic a to jsem zklamání očekával. Vůbec celý film je plochý jako sama Aňa Geislerová. Erben musí v hrobě přímo rotovat! Tolik se z toho dalo vytřískat. Osobně - když už bych zvolil tento cíl filmu - bych vsadil spíše na cestu po stylu filmu "Hra na schovávanou". Nechat mě potahat, užít si temnotu slunce. Ne to zde prostě není. Jediné co bych možná uvedl jako malé bezvýznamné plus je drobný odkaz na Erbena. Ten najdeme v motivu: "...matku vzkřísil ještě stěží, avšak dítě – zalknuté." - jo vést takhle náznakově celý film mohlo to dostat švung.
Husiti (2013)
Dlouho jsem hledal slušná slovo pro tento šunt. Takhle zmrvit a znásilnit naši historii může jen pomatenec. Totálně nechutná parodie na všechno. Mizerný režisér i scénárista... o pardon on je to jeden a ten samý (mizerný) tvůrce. Divím se, že se ke spolupráci snížili lidé jako pan PReiss, či Eben. Nechť vás všechny, co se na této zrůdnosti podíleli hanba fackuje - navěky věků - amen!
Madagaskar 3 (2012)
Jasný důkaz toho, že ani třetí (bohužel zjevně poslední) díl nemusí být upocená slátanina a že má potencial velmi dobŕho animáku.
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
Nesouhlasím s obecným nadšením a jucháním. Jediné co mě zaujalo je veverka, kteras dostala v tomto dilumsnad nejmene prostoru ze vsech dilu. Jednou mamuti i savlozubaci vymrou a ten cas se neuprosne blizi. Co prijde dale? Doba ledova 5 - konec doby ledove? Pochybuju
Neskrotná (2012)
Zaujalo i zklamalo zároveň - bohužel
Good bye, Lenin! (2003)
Jak si někdo opovažuje napsat slova typu "slabota" a "nuda"?!?! Já se bobavil i přiučil
Životy tých druhých (2006)
Velmi slušný dobře propracovaný námět se zajimavým vyůstěním
Zatmenie (2008)
Jednamza docela slušný námět... Ostatní okolo mi přišlo jako totální slátanina
300 (2006)
Věřím, že mě mnozí ukamenují ale z historicky-vojenského hlediska je toto jen počítačová hovadina
Úsvit mŕtvych (2004)
78% proboha za co? Za klasickou zombie nudo-odrhovačku? Ne u mě to moc velký úspěh mesklidilo.