Recenzie (1 475)
Neporazitelný - Ponaučení pro příští život (2023) (epizóda)
Pořádná nálož kresleného násilí a krásná hra s divákem. Dějově nabité, škoda že ne rozvinuté i do druhé epizody. Druhá sezóna má otevřené možnosti a překvapení a zlámané kosti nás neminou.
Vždycky budeš moje možná (2019)
Hlavní dvojice se krásně doplňuje, nejsou tady žádné tupě fekální humory, je to lidské, příjemné a má to střeleného Keanu. Moc milé překvapení a rád se na film podívám znovu.
Bod obnovy (2023)
Filmařsky velmi zdařilé a nápadité. Největší slabinou je scénář, který je někdy příliš útržkovitý a šabloidní. Chtělo si to ještě pohrát s jednotlivými nitkami příběhu, více je obalit do tajemná či zahrnout do mlhy neznámá. Taky hlavní hrdinka postrádá nějaký větší vhled. Nedokázala vyvolat emoce, páč sama byla jak robot. Odříkala svůj text a šla dál. Film se ale dokáže pevně obhájit. Pokud by u nás vznikaly snímky podobné kvality, byl bych nadšený. Krásných 70%
Vládcovia nebies - Druhá časť (2024) (epizóda)
Zlepšení. Vyprávění bylo ucelenější, míň roztěkané, stravitelnější. Postavy již měly nějaký prostor se více odlišit. Samotné akce bych pojal jinak. Chtěl bych více vědět o taktice, očekávaní, přípravě. Možná i pohled na lokace a vliv na obyvatelstvo. V dalších epizodách musí přijít nějaká změna v tomto ohledu, pač jinak dojde k nepříjemnému zacyklení.
Vládcovia nebies - Prvá časť (2024) (epizóda)
Tohle se mi bude psát těžko, ale pilotní epizoda zatím nepředvedla nic, na co bych se měl těšit. Postavy jsou ok, přesto citelně chyběla pravá výcviková část. Nějaké stmelovací scény. Vadí mi umělost některých pasáží. Scény působí rušivě, zejména kvůli vizuálním efektům ale i tím, jak jsou pojaté. Hrozně vyčnívají věci, které víte, že jsou z jedniček a nul. Mnoho pasáží bylo uspěchaných a v porovnání, jak s BoB tak s Pacificem, jednoznačně MotA prohrávají ve velkém počtu aspektů.
Čo keby...? - Čo keby... Peter Quill zaútočil na najmocnejších hrdinov Zeme? (2023) (epizóda)
Moc mě baví tato vizuální stránka. Příběh byl možná až příliš rychle vyřešený. Dalo se z toho vytvořit krásná hodinová epizoa plná zvratu a silných scén. Takto se jednalo o zrychlenou jízdu bez většího dopadu.
Čo keby...? - Čo keby... sa Nebula pridala k Zboru Nova? (2023) (epizóda)
Úžasná vizuální stránka, rychlý příběh se spádem v cyberpunkovém podání a skvělá audio složka. Parádní start druhé sezóny.
Marvels (2023)
Splácané dobrodružství, které se prostě děje a nemá nějakou přidanou hodnotu. Hlavní trojice si sedla, ale motivace, rozvoj postav či příběhu zde nelze najít. Je to barevné a postavy odříkají své dialogy. A to je tak nějak souhrn filmu. Nestojí to za váš čas.
Scott Pilgrim jde na věc (2023) (seriál)
To, že se podařilo sehnat hlasy původních herců je úžasné. Také kvitují rozhodnutí vydat se příběhově jiným směrem. To je však asi z pozitiv vše. Děj je bídný. Styl vyprávění otravné a nezáživné. Nejvíce mi však vadí absence toho nejcennějšího z hrané verze, a to vymazlené a do nejmenšího detailu promyšlené scény a momenty. Tady dostanete jen neoriginální animace, která se vizuálně drží komiksu, ale nenabídne choreografii, střih či tempo filmové verze. A tím tenhle projekt u mě nejvíce upadá. Není třeba u něj trávit čas. 40%
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Vyzrálejší, semknuté, filmařsky zvládnuté a naštěstí bez hrůzné shaky cam. Pomáhá tomu i prostor pro padoucha. V sázce je ještě více než minule. Herci jsou sehraní. Působivé pokračování.