Posledné recenzie (374)
Neskutečná Anna (2022) (seriál)
Dlouho jsem neviděl takovou koncentraci debilních postav / lidí pohromadě. Navíc je to celý natočený nudně, nezáživný dialogy a děj co vystačí tak na 4-5h je nataženej na víc jak 10 hodin.
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
James Gunn Unchained.
Zootropolis (2016)
Na Zootropolis je nejlepší, jak z toho všem slušnolidem rupne cévka.