Posledné recenzie (1 034)
Baghead (2023)
Myšlenka dobrá, jen bídně využitá. Start solidní, ale pak to spadne do průměru a zmatku. Člověk se už ani nebojí, spíš se snaží pochopit, co chce básník říci. Finále nepřekvapilo a bylo očekávaný 😁 Za mě 3* a DOPORUČUJU
Grotesque (2009)
No, je to surovej, úchylnej krvák a nic jinýho od toho ani čekat nejde. Mám radši duchařiny, ale tohle byl takovej masakr, že i tohle jsem musel dokoukat. Za mě krvavý 4* a DOPORUČUJU
Land of Bad (2024)
Mě se to líbilo. Pokud je film dobře natočenej, nepotřebuje bejt mega trhákem a dokáže zaujmout. A to je příklad tohohle kousku. Je to akční, je to rychlý a je to fajn. Za mě 4* a DOPORUČUJU