Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
Sice to v televizi hrajou pořád dokola. Ale ten humor, ty hlášky jsou tak nádherné že si je ráda poslechnu i po 100.
Simpsonovci (1989)
Tohle opravdu mne nikdy neomrzí.
V (1984)
SUPER serial nelze na nej zapomenout ani po tolika letech.
Scarlett (1994)
Ženatý so záväzkami (1987)
Červený trpaslík (1988)
Comeback (2008)
Vymysleli super serial.