Obľúbené filmy (9)
Temný rytier (2008)
Pod Jazvečou skalou (1978)
Na pytliackom chodníčku (1979)
Batman začína (2005)
Ip Man: Zrodenie majstra (2008)
Jason Bourne (2016)
Equalizer 2 (2018)
Equalizer (2014)
Stopáž mohla být o něco kratší. A to je asi tak jedinné co bych změnil . Denzelovi role sedla jako v každem podobném filmu skvěle, pomalejší začatek mě vůbec nevadil a naopak nastínil realističtější podtext filmu. Muž v ohni je přeci jenom, ješte o něco jinde, ale to je pro většinu lidí fuk . 95 %.