Posledné recenzie (191)
Cesta von - Pas de Deux (2023) (epizóda)
Z lovců se snad konečně stanou lovení!
Ex Machina (2014)
Velice hezky zpracované komorní drama, které člověka dovede k několika zamyšlením. Garlandův rukopis se mi již roky velice líbí (28 dní poté (2002) | Sunshine (2007)) a ani tentokrát jsem nebyl zklamán. Konec je úžasně mrazivý.
Signál (2024) (seriál)
Nádherně spletité spiknutí s úžasným koncem k zamyšlení. Vždy jsem bral německou tvorbu jako nekoukatelnou, až na dvě výjimky (Ponorka (1981) a My děti ze stanice Zoo (1981)). Ten konec byl tak úžasnou těčkou, že nemůžu dát jinak, než 5*, abych vyvážil současných 54%, protože tolik si tento počin rozhodně nezaslouží. Ještě více by snad bylo vhodné zkrátit stopáž na polovinu a místo seriálu natočit film, pak by zmizelo pár vleklých pasáží a byl by to snímek na jedničku. Jak pro němce, tak pro Netflix tvorbu, poměrně vysoká laťka.