Recenzie (1 870)
Bright (2017)
Jakoby...nwm
Applikace (2014) (relácia)
S Tučkem normální zbytečný pořad. S tučnou lesbou a generickou blondýnou dno.
Felidae (1994)
Do animovanýho filmu pro dospělý by se nemusela vkládat moudra pro děti. Doufám, že až za pár dnů ty naše 4 milosrdně neutopený březnový felidae konečně vykopnem do světa, nepřidaj se k jehovistům.
Paterson (2016)
Na jednu stranu bych si klidně dala další týden nebo dva, na tu druhou by to na 4* asi stejně nikdy nedošplhalo. Neškodná oddechovka.
Mission: Impossible 5 (2015)
Záporák kvalitní vizáž, děj kvalitní spád, ale cítím se taková nedodělaná...
Pořad (2015) (relácia)
Mohl by se Staněk prosim nesnažit bejt vtipnej? Nebo se nesnažit bejt?
Po strnisku bosý (2017)
Vůbec nevim, proč dávám 3*, když jsem asi ve čtvrtině začala z nedočkavosti/nudy/vyvrácení očí průběžně poklikávat na netu a cestovat do lednice. Svěrák postopadesátý a už to fakt neni vtipný. Jo a ty tanga tadyhle dobytka chci taky vysvětlit. (2,5*)
Suburra (2015)
Ze skoro4 na 3 jen kvůli přismaženýmu závěru. njn
O dvanástich mesiačikoch (2012) (TV film)
V kontrastu ke štědrovečerním zrůdnostem na přilehlých programech vlastně ještě docela "normální" dementní pohádka. (2,5*)