Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Dexter (2006)
Priatelia (1994)
Chalupári (1975)
Ray Donovan (2013)
Kurz sebaovládania (2012)
Dva a pol chlapa (2003)
Alf (1986)
Hra o trůny (2011)
Tak ani nepočítám kolikrát mě to naštvalo do nepříčetnosti i přes to, že to znám z knih. Ale je to úžasný! Všechno na tom!