Obľúbené filmy (10)
Matrix (1999)
Nejlepší film všech dob.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Nejenom, že Darabont upsal duši ďáblu, on s ním v tom pekle snad i hraje karty (když má čas).
Lawrence z Arábie (1962)
Brilantní, dokonalé ve všech směrech, 7 Oscarů bylo málo
Blade Runner (1982)
Vyvolený (2000)
Nejlepší Shyamalanův film...narozdíl od Šestého smyslu jde o "komplentní" film, i když opět s vynikající pointou.
Neľútostný súboj (1995)
Jeden z nejlepších filmů devadesátých let a také jeden z těch nejméně doceněných:/
Klub bitkárov (1999)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Ghost in the Shell (1995)
Nejlepší anime, které jsem zatím viděl (a myslím, že lepší už neuvidím). Neskutečná atmosféra, božská animace i hudba...dokonalost sama.