Obľúbené seriály (10)
Buffy, premožiteľka upírov (1997)
Naprosto jedinečné dílo a pro mě nejlepší seriál vůbec (promiň, Hawkeye). Buffy není o mlácení upírů a démonů, je o jednoduché věci - o dospívání. A ve zpracování tohohle tématu ji těžko někdy něco překoná. Velká škoda, že to u nás ví jen hrstka lidí.
M.A.S.H. (1972)
Bratstvo neohrozených (2001)
Dr. House (2004)
Priatelia (1994)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Newsroom (2012)
Bez debat seriálová událost roku. Přestaňte dělat, co děláte, a mazejte si to sehnat! ;)