Posledné recenzie (206)
Němý Bobeš aneb Český Tarzan (1997) (divadelný záznam)
Nebudem to porovnávať s verziou zo 70. rokov, keď sa na nej veľmi dobre bavil J. Werich, na LP to vyšlo v r. 80. - tych, toto je verzia z rokov 90. tych - stratilo to ten drive tej doby, čo to nestratilo, je humor a stále aktuálne témy. Chlapci, funguje to doteraz
Blade Runner (1982)
V rámci Dickovej predlohy za 3 *. Vynechanie úplne rovnakých oponentiek v rozhodujúcich sekvenciách, tak to je na - 2. Prečo vlastne toľko bodov? Že sa konečne Scott odhodlal urobiť niečo naozaj priame, a že to urobil fakt podľa seba ( a že to akosi funguje aj dnes? Vítajte v súčasnosti)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Z technického hľadiska výborné. Len ma trochu zarazilo, že príbehovo je to až moc podobné jednotke. Robiť z Lindy ultratvrdú bojovníčku a z Arnolda učiaceho sa skoro ľudského kyborga mi prišlo trochu násilné. Ale čo, spád to malo, dramatická hudba urobila svoje, takže za 4.