Recenzie (21)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Nejlepší anime co jsem kdy viděl, úžasné postavy, strhující děj, neskutečné zvraty. Ikdyž v poslední sérii se z hlavní postavy stane "zrůda" jeho pohnutky jsou v podstatě vznešené. Ale beztak největší borec celého seriálu je Levi.
Posledný samuraj (2003)
All are PERFECT
Duna: Časť druhá (2024)
Takže, vizual mrda, soundtrack mega pecka, Bardem je Morpheus jako svině ten mě bavil nejvíc. Ale ta nafuňená Zendaya mě tam prostě mrdá. Celkově za mě ten hype je strašně zbytečný. Cca 80%
Hotel Continental (2023) (seriál)
Hned v prvním díle zabíjí nejlepší postavu a pak se to táhne. Poslední díl má aspoň slušný jatka a skvělou holčičí bitku, jinak velký průměr.
Expendables 4 (2023)
Dvakrát jsem u toho usnul. Bylo 11 dopoledne.
Predátor: Korisť (2022)
Jedna za přírodu a druhá za psa, víc ani náhodou.
Godzilla vs. Kong (2021)
Naprostá ztráta času a už i Godzilla 2 byla hrůza.
Wonder Woman 1984 (2020)
Kromě dua Gadot- Pine ten film nemá nic pořádnýho. Dokonce už i Zimmer vykrádá svoji práci z BvS a WW. A závěr vyšší princip dobra a vykoupení padoucha, skoro připomnělo tolik nenáviděné Martha.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Skvělá podívaná, která dělá čest filmé trilogii. Pouze škoda otevřeného konce z budoucnosti. 90%
Old Boy (2013)
Originál mnohem lepší, ale bylo vtipné vidět Thanose jak kláti Scarlet Witch nebo jak Thanos porcuje Furyho a nebo Thanose jak zabije Mantis :-D