Obľúbené seriály (10)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Black Books (2000)
Bratstvo neohrozených (2001)
Buffy, premožiteľka upírov (1997)
Uzavretý prípad (2005)
MI5 (2002)
Můj první seriál, který se k postavám choval ošklivě. Seriál, kvůli kterému jsem se naučila anglicky. Srdcová záležitost, která mi to mé pravidelně lámala na kusy. Ale taky asi první seriál, kde jsem nahlas aplaudovala smrti hlavního hrdiny. Co už.
Odbor městské zeleně (2009)
Sedm divů technické civilizace (2003)
Ruku na srdce. Kdo si rád nepobrečí u stavby kanálu.