Obľúbené filmy (10)
Diskopríbeh (1987)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů.. nádherný písničky Michala Davida, skvělej Rudolf Hrušínský nejml. a prostě super film, viděl jsem ho už mockrát a stejně se na něho vždycky rád podívám znovu.
Fakulta (1998)
Liek (1995)
Rukojemník či komplic (1996)
Srdečný pozdrav zo zemegule (1982)
Šimon a Matúš idú na riviéru (1975)
Terkel má problém (2004)
Tak tohle se mě líbilo strašně moc ,jeden z nejlepších kreslenejch filmů,co jsem kdy viděl, snad i lepší než South Park,skvělý písničky, nádherná animace,dobrej dabing (překvapil mě hlavně Marek Eben),a hlavně je to sranda,moc jsem se u toho bavil,tohle je přesně to,co mám rád.
Vlčí bouda (1986)
Můj nejoblíbenější film od Věry Chytilové a jeden z mých vůbec nejoblíbenějších filmů.. když jsem ho viděl poprvé, tak jsem to hodně prožíval, opravdu strašně napínavej film a dobře natočenej.. tenhle film každýmu doporučuju, je to opravdu zážitek.
Dvojníci (1984)
Miluju filmy s Budem Spencerem a Terencem Hillem a tenhle se mě z nich líbil asi nejvíc. Vynikající komedie, u které se člověk ani chvilku nenudí.