Obľúbené seriály (10)
Firefly (2002)
Možná je dobře, že má ten seriál tak "málo" dílů. Takhle prostě odešel v plný síle. Ale škoda je, že to Whedon nevěděl a tak to nemohl zakončit. Už jsem to zmínil ve filmu Serenity, ale tenhle seriál si mě získal svojí nevypočitatelností. -Vzpomeňte si scénu z Indiana Jonese, kde má duel s Ninjou :) - ...a takovou atmosféru má celý seriál. Člověk je zvyklý t tý smrště seriálů na určitá filmová klišé a žánrové prvky a pak přijde Whedon a pěkně vás profackuje. paráda.
Mestečko South Park (1997)
Nezvestní (2004)
Vtierka Castle (2009)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Tohle je prostě velkej seriál. První série, jak to tak bývá, se postavy oťukávají a poznávají, aby se ve druhý sérii naplno rozjeli a ždímaly ze sebe vše nejlepší. Ještě ke všemu přidat neustále přítomnou atmosféru 90. let. Nikde nebyly sociální sítě, a na mtv hrála Nirvána namísto Biebra. Tahle atmosféra bezvadně stylizuje atmosféru a činy hlavní postavy. Je to jak polití studenou vodou. Namísto seriálů nabitých tupým papouškovaním pop-kulturních hlášek (téměř symbol dnešní doby), nebo seriálu co se utápí v nostalgii v Přátele, je Californication pohodovka se skvělou atmosférou, jaká tu ještě nebyla. Druhá série pro mě určitě vede a dokazala kvalitu nakopnout s pořádnym rozeběhem.