Posledné recenzie (764)
Hadí plyn (2023)
Takova pekna indianska roadmovie s prvky existencialniho dramatu. Me teda hodne bavily ty divadelni prvky, jako hodne.
Velká přestávka (2022)
Za tu oprejskanou skolu. Ta tomu dost vyrazne pomohla!
Avatar: Cesta vody (2022)
Vizualne je to bozi, chci taky zit na Pandore. Ale jinak je to ohrany, strasne, ale strasne predvidatelny, a nekdy uplne hluchy. Az nepochopitelne (doted me strasi scena, kam na konci vsichni jakoze zmizeli 🤷🏻♀️?)...tak ja bych zas nerada, aby se ted filmy tocily kvuli vizualu a odpousteli jsme jim pak to, ze je to trochu dejove nuda.