Obľúbené seriály (9)
Walking Dead (2010)
Biele goliere (2009)
Simpsonovci (1989)
Byl jednou jeden... člověk (1978)
Zúfalé manželky (2004)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Hawaii 5.0 (2010)
Možná to není žádný extra světoborný seriál, přesto se mi zalíbil. Nikdy mě nebavily kriminálky mezi mrakodrapy ale honičky na exotické Havaji mě berou...Navíc když se k nádhernému prostředí přidá sympatické herecké obsazení, vznikne z toho super seriál. Alespoň já to tak vidím..