Posledné recenzie (15)
Bosch: Odkaz (2022) (seriál)
Asi najnudnejšia séria zo všetkých, ale napriek tomu nestráca na svojej jedinečnej atmosfére.
Zločin (2011) (seriál)
Naozaj fantastické!
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Perfektný, strhujúci, vtipný a zároveň napínavý seriál! Celý čas som bol rozhodnutý, že tento seriál ohodnotím 3-4*, ale po zhliadnutí poslednej série som musel pridať piatu hviezdu. Tak úžasne rozpísané charaktery postáv som dlho nevidel. Posledných 7-8 dielov som musel pozrieť na šupu. To stupňujúce napätie a zvedavosť, kam sa to všetko dostane, ako ďaleko to všetko zájde. Vrelo odporúčam!