Obľúbené filmy (10)
Thelma a Louise (1991)
Jeden z nejlepších road-movie, moje osobní TOP 5. A asi nejlepší filmový konec, který jsem kdy viděla.
Brutálna Nikita (1990)
Magická hlbočina (1988)
'Jdi...jdi a dívej se, lásko!' Pro mě jeden z nejsilnějších filmových konců, celý film je naprostá nádhera. Taky bych se tam dolů chtěla podívat :-)
Forrest Gump (1994)
Pro mě osobně nejlepší film všech dob, Tom Hanks podal nepřekonatelný výkon. První slzy už se vždycky koulí, když Forrest nastoupí do autobusu a uvidí poprvé Jenny. Srovnání film/knížka (Winston Groom) – 9/1 – původní knižní Forrest Gump je úplně jiný, mám radši toho filmového :-)
Legenda o vášni (1994)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Větší romantika a dramčo v jednom se hned tak nenajde. Srovnání film/knížka (Jim Harrison) - 6/4. Původně jde jen o povídku, kterou Edward Zwick značně rozšířil.
The Doors (1991)
Dokonalý životopisný film podle kultovní knížky Nikdo to tu nepřežije, kterou jsem v šestnácti četla pořád dokola a podtrhávala si v ní různé Morrisonovo citáty...Jim je pro mě jednou z nejfascinujících postav 20.století a Val Kilmer tady podal svůj životní výkon. Navíc je to asi jediný film, kde mi nevadí Meg Ryan.
Rómeo a Júlia (1996)
Jeden z mých favoritů. Dokonalé moderní zpracování s originálními dialogy, skvělý soundtrack + spousta bláznivých maličkostí, na které člověk narazí až po několikátém zkouknutí - např. Paris na maškarním plese v kostýmu amerického kosmonauta. Pro mě jeden velký filmový orgasmus od začátku až do konce.
Kill Bill (2003)
Každá minuta filmu funguje...každá nota soundtracku funguje...všichni herci fungujou...zkrátka dokonalost sama a pro mě jeden z největších filmových zážitků v kině za celý můj život.