Recenzie (115)
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
hvězda navíc za nostalgii :-)
Mezi COOLky (2022) (relácia)
Ach můj bože...
Černé zrcadlo - Železná vůle (2017) (epizóda)
V tomto díle se na začátku vyskytuje Škoda Octavia combi I. generace = palec hore + 1 hvězdička.
Obecná škola (1991)
Je to krásné, jak člověk docení některé filmy až po nějaké době.
Z místa činu (2020) (relácia)
Bohužel jsem se na to asi na 5 minut podíval - stačilo mi to na celý život
Ako som spoznal vašu mamu - Slapsgiving 2: Revenge of the Slap (2009) (epizóda)
toto je vlastně díl proč jsem přestal HIMYM sledovat - myslím, že to bylo v době, kdy v Hollywoodu stávkovali scénáristé - a nutno říci, že to bylo hodne znát - ty ohnivé oči bylo jako co?
Šiesty zmysel (1999)
Upřímě fakt nevím, co tomuto filmu vytknout. Takto mrazivou atmosféru jsem snad z jiného filmu nikdy necítil. A ten konec je prostě parádní.
Ako som spoznal vašu mamu - Shelter Island (2008) (epizóda)
zvykl jsem si, že se zde vykrádají přátelé, ovšem aby v různé modifikaci byla celá epizoda na 100% obšlehnutá, tak to je již moc
Ako som spoznal vašu mamu - No Tomorrow (2008) (epizóda)
Ted ukázal, jak to s ním je doopravdy.
Ako som spoznal vašu mamu - Ten Sessions (2008) (epizóda)
Opět strašně otravný Ted - potěšila doktorka Eliot ze Scrubs hrála super.