Denníček (11)
15 filmů, které mě nejvíce zaujaly v roce 2021 (ze 165 filmů)
1. místo: Smolný pich aneb pitomý porno
2. místo: Lenny
Playtime
3. místo: Šašek a královna
Otec
Až na krev
4. místo: Last and First men
U zlaté rukavice
Springbreakers
Colectiv
5. místo: Výstřel
Rytíři spravedlnosti
Zběsilost v srdci
Duna
Kupé č. 6
23 nejlepších filmů, které jsem poprvé viděl v roce 2020 (ze 167 filmů)
1. místo: Corpus Christi
2. místo: Maják
Asi to ukončím
3. místo: Ona
Rozchod Nadera a Simin
Baby driver
4. místo: Smrt pana Lazarescu
Havel
David Attenborough: Život na naší planetě
Sladký život
5. místo: V síti
Drahokam
Malířka a zloděj
Skrytý život
Manželství po italsku
6. místo: Na dotek
Karel, já a ty
Pro Samu
Můj otec Antonín Kratochvíl
Cabiriiny noci
Frigo na mašině
Zjizvená tvář (1932)
Malá lež
Ukázka z Corpus Christi a jedno z nejsilnějších filmových finále, co pamatuju... (SPOILER)
22 nejlepších filmů, které jsem viděl v roce 2019 (z 271 filmů)
1. místo: Joker
2. místo: Štěstí
Favoritka
3. místo: Solaris
Team America: Světovej policajt
Horalka
4. místo: Zoufalství a naděje
Kafarnaum
Budiž světlo
Pasqualino Sedmikráska
5. místo: Synekdocha, New York
Špinavé ulice
Bolest a Sláva
Gloria Bell
Stezky slávy
6.místo: Beautiful boy
Brexit
Ivan
Raft
Slunovrat
Mňága - Happy End
Záhada Silver Lake
a jedna televizní série: Černobyl (TV seriál), která mě rozbila.
Žádná krádež, ale pocta Scorsesemu + geniálně procítěný a děsivě skutečný Phoenix
21 nejlepších filmů, které jsem viděl v roce 2018 (z 240 filmů)
1. místo: Nahý
2. místo: Idioti
Tísňové volání
3. místo: S láskou Vincent
matka!
Poslední štace
4. místo: Ragtime
Prolomit vlny
Flákač
Hranice vesmíru
5. místo: Špičák
Very Drake - Žena dvou tváří
Já, Daniel Blake
První člověk
Nemilovaní
6.místo: The Florida Project
Krátký film o zabíjení
Tři billboardy kousek za Ebbingem
Vyvěste červené lampiony
Slídil
BlackkKlansman
Mečiar
Jeden z nejniternějších rozhovorů
26 nejlepších filmů, které jsem viděl v roce 2017 (ze 178 filmů)
1. místo: Měsíc Jupitera
2. místo: Trainspotting 2
Čtverec
3. místo: Špína
Příchozí
Černý Petr
4. místo: The True Cost
Pátrání po Sugar Manovi
Druhá strana naděje
I Saw the Devil
5. místo: Jak balit holky na mejdanech
Adamova jablka
Čára
Svět podle Daliborka
Logan
6.místo: Get Out
Kurt Cobain: Montage of Heck
Kokuhaku
Veselé Vánoce, pane Mo
Křižáček
Mefisto
7. místo: Život
Pidiobři
Cooltoura
Noční zvířata
Nebeští jezdci
Horská dráha emocí a strhující režie
19 nejlepších filmů, které jsem viděl v roce 2016 (ze 132 filmů)
1. místo Komorná
2. místo Ztraceni v Mnichově
Lost Highway
3. místo Mallory
Věc
Barry Lyndon
4. místo Osm hrozných
Biutiful
5.místo Žena v kleci
Saulův syn
Zelig
Anthropoid
Král komedie
6. místo Lucie: Příběh jedný kapely
Boj sněžného pluhu s mafií
Julieta
Výstřely na Broadwayi
Monty Python a Svatý Grál
Je s námi konec?
14 nejlepších filmů, které jsem viděl v roce 2015 (ze 170 filmů)
1. místo: Co děláme v temnotách
2. místo: Birdman
Old Boy
3. místo: Má je pomsta
Prokletí žlutozeleného škorpióna
Noční talk show
4. místo: Nebohá paní Pomsta
Whiplash
Audience
Poslední skaut
5. místo: V hlavě
Ant-Man
Love song
Gangy New Yorku
Klepání na nebeskou bránu
14 nejlepších filmů, které jsem viděl v roce 2014 (ze 137 filmů)
1. místo: Trans
2. místo: Gravitace
Interstellar
3. místo: V zajetí démonů
Na hraně zítřka
Malý velký muž
4. místo: Bratříčku, kde jsi?
Happy end
Kapitán Phillips
Rivalové
5. místo: Liberace!
Nic nás nerozdělí
Život Briana
Smrt a dívka
Náš vůdce
14 nejlepších filmů, které jsem viděl v roce 2013 (ze 134 filmů)
1. místo: Nespoutaný Django
2. místo: Někdo to rád horké
Twin Peaks
3. místo: Proboha!
Hobit: Neočekávaná cesta
Funny Games USA
4. místo: Pí a jeho život
Divoši
Sedm psychopatů
Hugo a jeho velký objev
5. místo: REC
Pláž
Iron Man 3
Mrtvý muž přichází
16 nejlepších filmů, které jsem viděl v roce 2012 (ze 161 filmů)
1. místo: Nevinnost
2. místo: Bůh masakru
The Artist
3. místo: Polski film
Kouř
Psí odpoledne
4. místo: Čas probuzení
Vítězové a poražení
Kůže, kterou nosím
Ray
Avengers
5. místo: Mazací hlava
Mladí muži za pultem
Vetřelec: Vzkříšení
Nedotknutelní
Obchodník se smrtí
Speciální "to se musí vidět" kategorie: Rubber
30 nejlepších filmů, které jsem viděl v roce 2011 (z 250 filmů)
1. místo: Antikrist
2. místo: Osvícení
Gándhí
3. místo: Dogville
Kramerová versus Kramer
Obchod na korze
4. místo: 127 hodin
Černá labuť
Carlitova cesta
Na Hromnice o den více
Arizona Dream
5. místo: Ztraceno v překladu
Takoví normální zabijáci
Edith Piaf
Underground
Upír Nosferatu
6. místo: Vymítač ďábla
Babel
Requiem za sen
Tahle země není pro starý
Volný pád
Kruh
Město bohů
7. místo: Medvídek
Amélie z Montmartru
Absolvent
Výměna
Sex noci svatojánské
Vykoupení z věznice Shawshank
Falco