Recenzie (24)
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Myslel jsem, že budu psát něco hodně tragického, ale nemám slova, kterými bych to vyjádřil.
Královská dvojčata (2010) (seriál)
Dávám za 5. Vůbec to neni špatný. Bavil jsem se chvilkama jako nikdy. Prvni dvě serie jsou supr. Ta třetí je slabota.
Kandahar (2023)
Jen další ubohá zkazka o Ameriký super vyjímečnosti zatímco všichni ostatní na celým světě jsou blbci. Koukám, že někdo podemnou dal 4 hvězdy. Zřejmě taky nějakej tajnej agent do 20 let. ))
Pred svadbou nie! (2001)
Dávám za 5. Vůbec to nebylo špatný. "Kurva, vy dvě by jste mohli drzost rozdávat" ))
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Tohle jestli je 70% tak jste všichni padlý na palici. Velmi dobře to ukazuje na současnej úpadek a degradaci ve všech směrech, ale hlavně na na klesající IQ.
Predátor: Korisť (2022)
Nebylo to tak špatné. Trochu neobratnej a pomalej predátor ale nikdo nemůže mít všechno. Zasazení děje do minulosti a k indiánskému prostředí také slušně vyšlo. Velmi dobře strávená hodka a půl.
Vtelenie zla (2021)
Překvapivě dobrá podívaná.
Resident Evil: Vitajte v Raccoon City (2021)
Bohužel už není kde ani co brát. Z naprosté nostalgie dávám 1/10
Matrix Resurrections (2021)
Naprosto strhující sračka za nula.
Eternals (2021)
Celkově kinematografie dokazuje to co je dlouhodobě zcela zřejmé. Úpadek, úpadek a zas jen úpadek. Tuhle super tupou kravinu spálit a zahrabat co nejhlouběji.