Obľúbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Každej o tom mluvil, že prej to musím vidět, jinak nejsem. A já vždy trochu uraženě odpovídal, že jsou kupy lepších filmů, ale určitě se na to brzy podívám. Jenže odkládal jsem to, co to šlo, ani nevím proč. Dnešek (05.08.2006) se však zapíše velkým písmem do mého filmového života, neboť právě dnes už okovy čekání povolily a já to viděl. A přiznávám, mýlil jsem se! Naprosto excelentní snímek, jemuž právem patří přívlastek kultovní a který nám všem ukázal jediné - Quentin Tarantino je úchyl a režisérský Bůh v jedné osobě!
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Hlášek jak na prvého mája, vtipnosti na rozdávání a herecké výkony perfektní...co víc si přát? Prosím Vás, nemáte něco k pití? Já mám taký hlad, že nemám s kým spat!
Čierni baróni (1992)
Realita byla opravdu někde jinde, o tom není pochyb, což by vám mohl vyprávět můj děd, ale vezmu-li to z filmového hlediska, kdy se jedná o vtipnou satiru, která nechce nic víc, než diváka pobavit, stávají se Černí baroni v mých očích jednou z nejlepších českých komedií, které kdy byly natočeny.
Slnko, seno, jahody (1983)
Dnes je to skutečně 49. Koment se doplní.
Žandár zo Saint Tropez (1964)
Nejlepší francouzský film, nejlepší Louis de Funès a dost možná i nejlepší komedie vůbec!
Asterix v Británii (1986)
Diskutovat o tom, zda jest tento díl nejlepší či nikoli, je nošení dříví do lesa, proto vypustím jen strohé the best of best.
Slnko, seno a pár faciek (1989)
52. týdnů.
Slnko, seno, erotika (1991)
365 dní od posledního vidění. Film mám rád.
Matrix (1999)
Film, jímž jsem dlouho opovrhoval a nechtěl jej shlédnout. Jednou jsem se ale odhodlal a viděl ho až do konce a musím přiznat, že má slepost byla gigantická. Naprosto fascinující snímek s originálním a promyšleným příběhem protkaným akcí a efektními souboji. Nejlepší akční sci-fi film!
Komando (1985)
Akční řežba s tak neskutečnými scénami, až to jednoduše hraničí s genialitou...