Posledné recenzie (278)
Duna: Časť druhá (2024)
Jsem v rozpacích jak naložit s hodnocením. Na jednu stranu se jedná o audiovizuální bombu s osobitým stylem vyprávění a hloubkou, nikoli uspěchané rychlokvašky, jenomže spousta zásadních událostí, které mají podíl na utváření směru postav, obzvlášť Paula, chybí, přičemž se naopak lpí na nedůležitých věcech. Jednička se mi v tomto směru líbila asi o trochu více,
Rod Draka - Série 1 (2022) (séria)
Vážně nerozumím místnímu nadšení. Do doby než Criston Cole rozdrtil hlavu milenci Laenora se příběh vyvíjel zajímavě, poté ale působyl pouze dojmem, jako by někdo náhodně vytahoval kartičky se scénami z latinskoamerické telenovely a skládal je za sebe, charaktery postav se měnily jako nálada osoby s bipolární poruchou a tak jako u nového LOTRa spousta z nich postrádala charisma. Do toho navíc mnohdy přetmavenené díly, tak jako u konce GOT, ze kterých mě upřímně boleli oči. No, druhou sérii asi nemusím vidět.
Thor: Láska a hrom (2022)
1* za Christiana, ktery je skvelej snad ve vsem co hraje, jinak je to i na Marvel strasna slatanina.