Obľúbené seriály (9)
Hra o trůny (2011)
Gotham (2014)
Sopranovci (1999)
Flashpoint: Smrtiaci výstrel (2008)
Nezvestní (2004)
Bratstvo neohrozených (2001)
Jednoduch majstrovské dielo. Asi naozaj najlepší seriál ktorý som kedy videl. Skvelé obsadenie a este lepší dej. Jediné čo ma mrzí je to, že celý seriál som si pozrel za dva dni a natáčanie seríalu spolu s predprípravami trval takmer 3 roky... ale jednoznačne odporúčam seriál si pozrieť. Stojí to za to! ★★★★★