Obľúbené filmy (10)
Posledný skaut (1991)
Hľadá sa Nemo (2003)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Parádny a môj obľúbený animák...jediné čo mi vadilo (ale časom sa to zlepšilo) bol český dabing, ktorý som potom vymenil za slovenský a ten mi sadol tutovo. Takže dávam plnú stovku za animáciu, príbeh, postavy, hudbu, nakoniec aj dabing a všetko ostatné, lebo toto bolo pre mňa prekvapenie roka. 100%