Recenzie (799)
Kde sní zelení mravenci (1984)
První co mne napadlo je, že Herzog a Seidl jedno jsou. I když každý jinak. Pokora a prostota neznamená hloupost.
Sever proti Juhu (1985) (seriál)
Och...Ach..
V horách (1956)
Láska k bratrovi co horu přenáší. Krásná, nicméně trošku pohádková. Čtyři skautské*
Radikální metoda (2023)
Potenciál neměl jen nový učitel, ale také jeho žáci, které to naučil
Morgiana (1972)
Viděno kdysi dávno, hodnotím až teď. Pro mne to tenkrát bylo ikonické
Frida Kahlo (2023) (seriál)
Rebélie s příčinou
Najděte mi hrdinu (2015) (seriál)
"Najděte mi hrdinu a já vám napíšu tragedii"
Opera - Série 1 (2021) (séria)
Tomu říkám nekorektnost. Přímočaré, postavy uvěřitelné. Miláček Raphael, jakožto umělecký šéf baletu, skvělý. Překvapení novinek. Uvidíme co druhá serie
Agnus dei (2016)
Nevěrohodně natočené a ta nesmyslnost s matkou představenou..ach jo..
Poštár zvoní dvakrát (1981)
Mě neoklamete.