Obľúbené seriály (6)
Červený trpaslík (1988)
Tak na to se můžu dívat skoro pořád. Pravidelně tak jednou za dva roky zkouknu celé série, a vždycky mne ještě něčím novým překvapí. Neskutečně originální humor, výborní herci, skvělé scénáře, a k tomu nenapodobitelná atmosféra. Skvělý. U některých vtipů skoro ani nechápu, jak to mohlo vůbec někoho napadnout.
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969)
Jojo, Monty Python. Je jen velice málo témat, ze kterých si ještě nedělali srandu. A většinou navíc výbornou srandu. Odvážný humor, absurdní scénky, výborní herci. Prostě Monty Python.
Kriminálka Las Vegas (2000)
Jednoznačně nejlepší z kriminálek! Skvělé charaktery i herci, někdy víc povedené scénáře, někdy míň, ale to se stane. Vcelku skvělá zábava. Skoro bych to až považovala za kultovní.
To je vražda, napísala (1984)
Jeden z prvních detektivních seriálů, co jsem směla jako dítě sledovat. Vždycky mne to hodně bavilo, a i když dneska bych to možná viděla jinak, na první dojem se nedá zapomenout. Angela Lansburyová je výborná, a často se objeví i hostující zajímaví herci, občas je některý díl dobře napsaný, a ve výsledku docela slušný "old school" detektivní seriál.
Agatha Christie's Poirot (1989)
Velice povedené. David Suchet byl opravdu dobrá volba. Diváka potom vždycky potěší krásná výprava každého dílu, a i když se zrovna detektivní zápletka moc nevydaří, stejně se na to výborně kouká. K tomu dokonalá hudba. Na jedničku.