Obľúbené seriály (10)
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989)
Teória veľkého tresku (2007)
Chalupári (1975)
Černobyl (2019)
Sedemnásť zastavení jari (1973)
Stirlitz, jak by ne... super seriál... jinak souhlasím s golfistou...
Jistě, pane ministře (1980)
Priatelia (1994)
Jo, tak na tomhle seriálu ujíždím... :-) Další hodnocení a popisování je naprosto zbytečně... Prostě tuhle partičku mám rád...