Recenzie (531)
Terminator Salvation (2009)
Road movie se skvělými triky a hromadou terminátorů, která se od začátku do konce nezastaví a srandovně končí.
Hip Hap Hop (1992) (relácia)
Až na košandu v podstatě dobrá soutěž s dětmi pro děti. Skoro nikdy jsem nevynechal.
Jama a kyvadlo (1961)
Výborně budovaná atmosféra a gradace tísně a nejistoty! Místy jsem se opravdu dost bál. Není nad to, koukat na takové filmy v noci a úplně sám!
Aeon Flux (2005)
Je to jako jedna dlouhá a špatná epizoda Krajních mezí. Docela mě zaskočilo, jak televizně to vypadá.
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
Pá pa pa pá pá pá, pam - pa padada dam... Snažil jsem se nevynechat žádný díl. To se bohužel nedařilo. Ale kolikrát tahle soutěž strčila do kapsy sebelepší thrillery, akční filmy a nervy drásající dramata!
Vega (1987) (relácia)
Já jsem měl radši Vegu! Ale Magion byl hned na druhém místě, to jo!
Banánové rybičky (1999) (relácia)
Pořad, který stojí a padá jen a pouze na pozvaných hostech. Halina Pawlowská sama bavit nedokáže.
Televizní noviny (1994) (relácia)
Poměr "informační hodnota/emoce" je signifikantně nižší než jedna, ale přecejen se člověk dozví, co se doma a ve světě děje. Akorát bych převrátil přístup ke sdělovaným informacím. O blbostech bych místo pěti minut mluvil 20 sekund nebo o nich nemluvil vůbec. A naopak, tomu podstatnému bych se věnoval déle než 20 sekund. Trochu mě vyděsilo, když se ČT začala stylu nováckých televizních novin blížit. Naštěstí jsem si velmi oddechl s příchodem programu ČT24.
Dvaja pátrači: Spy Kids 2 (2002)
Ou! Mimořádně tupý film! Tohle snad nemůže bavit ani ty děti.
5 proti 5 (2007) (relácia)
Za Novotného to bylo mnohem lepší. Ale nakonec jsem si zvykl i na to Lesákovo upjaté moderování.